LfD Eğitim Teknolojileri

Shape Shape

Çalışan Deneyimi Serisi

Shape
Shape
Shape Shape

Amaç

Tutkulu, bağlı, üretken ve mutlu çalışanlara sahip olmak mümkün! Ancak bunun için öncelikle şirketinize özel, bilinçli olarak tasarlanmış bir çalışan deneyimi sunmalısınız.

Bu eğitim size çalışan deneyiminin ne olduğu, nasıl ve hangi koşullarda oluştuğu ve şirketinize özel bir çalışan deneyimi tasarlamak için nereden başlamanız gerektiği konularında harika ipuçları sunuyor.

Türkiye Çalışan Deneyimi Topluluğu Başkanı ve Çalışan Deneyimi Kitabının yazarı Orçun İrfan, 21 Modülden oluşan bu içeriği sizler için hazırladı.

İçerik Listesi

Çalışan Deneyimine Giriş
Deneyim Nedir?
Deneyim Neden Önemli?
Deneyim Nasıl Önem Kazandı?
Çalışan Deneyimi Nedir?
Verilerle Çalışan Deneyimi
İş Anlayışında Büyük Değişim
İK'dan Çalışan Deneyimine Dönüşüm
Bir Deneyim Merkezi Olarak İK
Bağlılık mı? Deneyim mi?
Çalışan Deneyimini Oluşturan Unsurlar
Çalışan Deneyiminde 5A Modeli
Çalışan Deneyiminde Temas Noktaları
Çalışan İle Birlikte Tasarlamak
Çalışanın Sesi Platformu
Deneyimin Ölçümlenmesi ve Veri Analitiği
Çalışan Yaşam Döngüsü
Gerçekle Karşılaşma Anları
Anıya Dönüşecek Anlar
Özet ve Kapanış