LfD Eğitim Teknolojileri

Shape Shape

Müşteri Deneyimi Serisi

Shape
Shape
Shape Shape

Amaç

Müşteri Deneyimi, müşteriler ile markalar arasındaki temas noktalarında yaşanan, olumlu ya da olumsuz etkileşimlerin ortaya çıkardığı tüm sonuçlardır. Bu sonuçlar, size hayranlık duyan, sizi çevresindekilere tavsiye eden, sadık müşteriler yaratabileceği gibi tam tersini de ortaya çıkarabilir. Çünkü müşterinin yaşadığı her deneyim, onların müşteri olarak devam edip, etmeyeceğini belirler.

Bu eğitim ile müşteri kaybına neden olan ve müşteride memnuniyetsizlik yaratan durumların farkına varır ve mükemmel müşteri deneyimi oluşturma teknikleri hakkında bilgi sahibi oluruz.

Müşteri Deneyimi Kataloğumuzu keşfetmeye hazır mısınız?

İçerik Listesi

Mükemmel Müşteri Deneyimi
Müşteri Yolculuğu Haritası (CJM)
NPS (Net Promoter Score)
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
Müşteri Odaklılık
Rekabet Avantajı
Deneyim İnovasyonu
Çok Kanallı Pazarlama
Segmentasyon
Çalışan Deneyimi